Planul personalizat pentru afaceri
care cresc într-un an cât altele în 7

Vinde prin continut premium

ANALIZA CONCURENTIALA

Primul pas parcurs de orice antreprenor sau specialist este cunosterea in detaliu a concurentei. Este nevoie de o sinteza a punctelor tari si slabe ale competitiei. Ce anume apreciaza clientii la brandurile deja lansate? Ce ar aprecia mai mult la tine?
Cum comunici toate aceste atuuri?
Aceste date esentiale te vor trimite la urmatorul nivel si vor dicta directia de comunicare a brandului in pietele vizate.

Motiv romanesc concepe rapoarte bine structurate despre:

1. O imagine asupra traficului concurentei tale
2. Care este strategia din spatele structurii site-ului
3. Abordarea si eficienta ofertelor expuse de concurenta
4. Sursele si modul de comunicare folosite de concurenta ta
5. Tactici testate pentru a urca afacerea in top


SEGMENTAREA

Un pas extrem de necesar este gasirea segmentului de public deschis sa cumpere aceste servicii si produse. Daca iti cunosti segmentul tinta, mesajele de marketing vor rezona cu audienta si ai mai multe sanse sa fii eficient in orice miscare de brand.

Bugetele vor fi investite acolo un publicul tau isi petrece timpul si vor memora si incerca ceea ce le oferi. In acest mod obtii un ROI mult mai mare si timpul investit va fi mai scurt.

La Motiv romanesc aplicam segmentarea in acest sens:

  • Crearea unui profil de client
  • Identificarea segmentului tinta
  • Conceperea unor obiective de brand
  • Crearea propunerii de valoare
  • Pozitionarea in piata


CREAREA MESAJELOR

If content is king  then.. context is queen.

Am ajuns la inima brandului si secretul pentru a atrage si mentine publicurile langa afacerea ta.  Toti au mesaje, dar rezoneaza cu publicul?
Cele mai multe mesaje sunt anoste, plicticoase sau ineficiente. Pentru a iesi in evidenta opteaza pentru un mesaj atractiv, o strategie bine cusuta de planul general de business si captezi atentia celor ce merita banii tai.

Dacă ai atentia lor, mai ramane un pas: sa-i motivezi sa actioneze.

Motiv romanesc creeaza mesajul tau astfel:
Propunerea unica de vanzare
Propunerea unor tactici de mentinere a relatiei cu consumatorii
Crearea de oferte irezistibile
Tehnici de vanzare prin optimizare in motoarele de cautare
Articole care vand indirect si eficiente produsele
Calendar de actiuni
Povestea brandului tau
Campanii cu articole bine documentate 

 

PROMOVARE

In mixul de marketing se regaseste si publicitatea. Este un instrument eficient doar daca este folosit impreuna cu o strategie de marketing. Poti creste vanzarile si peste noapte cu un buget bine analizat. Transmiti mesajul tau de marketing catre audienta tinta in baza unor date analizate in profunzime.

Motiv romanesc promoveaza afacerea ta prin:
Facebook Ads
Google Adwords
LinkedIN Ads
Email Marketing
Youtube Ads
Retargetare Off-site

 

CONSTRUIRE

„De succes pe termen lung, ai grija ca in momentul in care nu inchizi o vanzare, sa deschizi o relatie!” – Patricia Fripp

Dacă reușești să obții date de la consumatori poți comunica în viitor cu ei. Oamenii nu cumpara imediat si au nevoie de impulsuri din partea noastra. Captarea lead-urilor face posibilă construirea unei pâlnii de vânzare care duce la creșterea interesului și dorinței de cumpărare a lead-urilor. Pentru a reusi in acest pas este nevoie de mai multe eforturi de marketing ce cuprind atat tactici, cat si strategii bine angrenate. 

Utilizam pentru construirea lead-urilor urmatoarele:
1. Squeeze page
2. Landing page
3. On-site retargeting

 

INTENSIFICAREA interesului

Plecam de la un interes scazut fata de produsele si serviciile promovate si ii transformăm in cumparatori. In aceasta etapa se verifica calitatea leadurilor, motivatia  si observam in care cadran al necesitatii se afla.

Implementarea procesului poate include:
– Planificare
– Follow-up
– Infrastructură marketing automatizat
– Inbound marketing (SEO inclus)

 

CREȘTERE

Ai adunat o baza de clienți și vrei sa ii multiplici? Afla care este cea mai facilă cale pentru a-ti crea un sistem care sa genereze recomandări și o comunitate. Cunoaște strategii și tactici pentru a motiva clienții să cumpere și mai mult de la tine.

La Motiv romanesc îți transformam clientii in promoteri de brand:
Sistem de multiplicare a clienților
Strategii de retenție a clienților
Terapie de recuperare a clienților pierduți
Tactica pentru mărturii
Reactivarea clientului