Studiu de caz – Migrare E-commerce în Social-Media

promovare online strategica

Păstrăm confidențialitatea datelor expuse și numele de brand. Îl vom denumi Muzica Ta
Un e-commerce românesc, bazat pe sute de produse în shop adresate iubitorilor de muzică, cât și profesioniștilor din acest sector.
Aveau nevoie de resuscitarea prezenței în mediul online, o strategie completă pentru canalele B2C. Aici intrăm în scenă noi pentru a migra întregul brand în canalele de social-media potrivite. 

Durată creștere accelerată: 12 luni
Revenue Grow: 100%

Piața de muzică

În scopuri comerciale, instrumentele muzicale au fost segmentate pe baza unor produse care includ piane, chitari, tastaturi digitale, tobe, echipamente electronice și echipamente de suflat. Piața instrumentelor muzicale este, de obicei, de interes pentru cunoscătorii de muzică, muzicieni profesioniști, trupe școlare, trupe locale, etc., în afară de segmentul amator de nișă. Din ce în ce mai mulți oameni preiau muzica ca activitate profesională, de petrecere a timpului liber/hobby sau extrașcolară. Diferitele gusturi muzicale influențează alegerile instrumentului muzical.

Beneficiile marketingului în e-commerce

Activitățile de marketing insuficiente pentru produsele din sectorul muzicii influențează potențialii consumatori. Acest lucru a împiedicat piața instrumentelor să-și atingă întregul potențial. Cu toate acestea, odată cu creșterea comerțului electronic, piața mondială a instrumentelor muzicale a înregistrat o creștere a comerțului cu amănuntul online. Mulți producători au adoptat abordarea online pentru a răspunde unei baze largi de consumatori care solicită varietatea și ușurința de cumpărare.

Abordare

Motiv românesc a creat o strategie care să capteze date esențiale despre obiceiurile de consum ale publicurilor targetate de Muzica Ta. Brandul de muzică s-a bucurat de expunere, engagement și conversii chiar din prima lună.
Muzica Ta a utilizat informații cum ar fi evaluările clienților și recenziile pentru a-și schimba foaia de parcurs pentru produse, portofoliul de produse și strategia lor de achiziții. Mai mult, informații despre locația care conduce trafic maxim către e-commerce au fost fructificate pentru a organiza evenimente interne.

Am creat peste 100 de campanii pentru a trimite consumatorul în categoriile vizate, către promoții și produse noi în shop.

Servicii contractate:
– online brand management
– Facebook și instagram Page Full Management – postări, brand mentions, strategii de engagement organic
– Managerierea comunității de clienți și potențiali clienți
– Campanii plătite în Facebook și Instagram
– Propuneri de parteneriate
– Propuneri abordare client în messenger
– Instalare integrală pagini oficiale
– E-mail marketing
– Audit Google Ads

motiv romanesc studiu de caz

motiv romanesc studiu de caz

motiv romanesc client

strategie marketing online

marketing-online-iasi-

motiv romanesc timisoara

studiu de caz motiv romanesc

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *